17 de des. 2011

ART GEOMÈTRIC


"Els infants són éssers de tres dimensions que viuen immersos en una realitat tridimensional."  
                                            Exploració i intuïció geomètrica al parvulari, Mequè Edo i Basté

Les figures que ens envolten són tridimensionals. A partir de l'observació i l'experimentació amb objectes reals apropem als nens i nenes a les figures planes. 
A P3 hem realitzat una activitat lúdica amb globus (esferes) per treballar una figura plana, el cercle. Així hem aconseguit fer la nostra pròpia esfera-bola nadalenca.
A més, quan ens van comentar que a un hospital de nens i nenes posaven un Arbre de Nadal decorat amb el que la gent portava fet, van decidir fer una esfera-bola més gran entre totes les tortugues per ajudar a guarnir-lo.

 

3 comentaris:

  1. Ens ha agradat molt la manualitat i veure com ho han fet !!!!!

    ResponElimina
  2. BIEL R.
    ONA
    MARIO
    MARIA

    (A en Biel li encanta escriure comentaris!!!)
    Ja està penjada a l'arbre de Nadal!!!!
    BONES FESTES A TOTS!!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola,

    Avui estic una mica malalt i mentre espero per anar a la doctora, la meva mare m'ha posat el blog de l'escola. M'agrada molt veure tot el que fem i explicar-ho.

    Nosaltres ja la tenim penjada també i ha tingut tant d'éxit que ara la meva germana vol que fem un altre. A veure si ens sortirà bé. Ara la meva mare, em deixarà que jo escrigui alguna cosa.

    P3 P70 MARIO MONTERO

    ResponElimina